You are currently viewing

«Электротехника колледжі» КМҚК Erasmus+бағдарламасының «Қазақстанда дуалды жүйені енгізу/KAZDUAL» жобасын іске асыру шеңберінде 2.09.2022 ж.бастап 8.09.2022 ж. дейін колледждің 4 пәндік-циклдық комиссиясы үшін DACUM ВОРКШОП сериясы өткізілді.

DACUM ВОРКШОП «Дуалды оқыту-еңбек нарығы үшін кадрларды даярлаудың тиімді жүйесі»

Өткізу жоспары

1.»Қазақстанда дуалды жүйені енгізу/ KAZDUAL»жобасы.

2.ТжКБ-да дуальді оқытуды реттейтін НҚА.

3.Дуальды оқытудың артықшылықтары.

4.Дуальді оқыту кезінде құзыреттілікті қалыптастыру.

5.Дуальды оқыту кезіндегі бағалау жүйесі.

Спикерлер: Кем М. В., Иманбекова А. М.

DACUM ВОРКШОП «Дуалды оқыту жүйесі іс-әрекетте» («Электротехника колледжі» КМҚК тәжірибесінен)

Өткізу жоспары

1.»Электротехника колледжі» КМҚК-ның «Қазақстанда дуалды жүйені енгізу/KAZDUAL»жобасына қатысуы.

2.Колледжде дуальды оқыту жүйесін енгізу: мәселелер, жетістіктер мен перспективалар.

3.Дуальды жүйеде тәжірибелік оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері.

4.Дуальды оқыту жүйесінің түлектерін жұмысқа орналастыру.

Спикер Молдиярова А. Г.

DACUM ВОРКШОП «Австрияға оқыту туры – дуальді оқытудағы үздік тәжірибелер»

Өткізу жоспары

1.Қазақстанда «KAZDUAL»жобасы арқылы дуальді оқытуды енгізу.

2.Инсбрук қаласындағы (Австрия) «Педагогикалық университетпен» танысу (Padagogische hochschule Tirol).

3.Металдарды өңдеу технологиялары бойынша кәсіптік техникалық училищеге дуалды оқытуды енгізу (Инсбрук қ., Австрия) – оқытудың қос жүйесі (колледж деңгейі кәсіптік училищенің бөлігі).

4. OEBB (Австрия Федералдық темір жолдары) оқу цехының базасында дуальды оқытуды ұйымдастыру.

5. MCI қолданбалы ғылымдар университетіне саяхат.

Спикерлер: Кантарбаева В. М., Тургазинова К. Т.

DACUM ВОРКШОП «Оқыту нәтижелерінің сапасын арттыру үшін ТжКБ жүйесін жаңғырту»

Өткізу жоспары

1.Қазақстанның білім беру сапасын халықаралық зерттеуге қатысуы.

2.Типтік жүйені модернизациялаудың негізгі бағыттары.

3.Портфолио-мұғалімнің жетістіктерін есепке алу мен бағалаудың балама әдісі.

Спикер Касымжанова А. С.

Поделиться